• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Muğla Valiliği
Muğla Valiliği
Muğla Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • MUĞLA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Projelerimiz Hizmet Birimleri Kurul ve Komisyonlar
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basın Açıklamaları Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
30
Ocak2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Orhan TAVLI
      • Vali Yardımcıları
        • Mehmet Suphi OLCAY
        • Hayrettin BALCIOĞLU
        • Mehmet ERİŞ
        • Bayramali KÖSE
        • İsmail SOYKAN
        • Ayhan YAZGAN
        • Ali YILMAZ
        • Murat SARI
        • Murat KAHRAMAN
      • Kaymakamlar
        • Bilgehan BAYAR
        • Mesut YAKUTA
        • Mesut ÇOBAN
        • Yusuf İzzet KARAMAN
        • Oray GÜVEN
        • Mustafa MASLAK
        • Ertuğ Şevket AKSOY
        • Mehmet ERİŞ
        • Mustafa Ünver BÖKE
        • Meral UÇAR
        • Yıldız BÜYÜKER
        • Baha BAŞÇELİK
        • Mustafa Emre KILIÇ
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı işleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
        • Yatırım İzleme Müdürlüğü
        • İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
        • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
        • Strateji ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • Doğal Kaynaklar, Ruhsat ve Kültür Varlıkları Md.
        • Rehberlik ve Denetim Müdürlüğü
        • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • MUĞLA
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Projelerimiz
    • Hizmet Birimleri
      • Emniyet Müdürlüğü
      • Jandarma Komutanlığı
      • Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
      • Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı İl Md.
      • Sosyal Güvenlik İl Md.
      • Kültür ve Turizm Md.
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Md.
      • Basın İlan Kurumu Şube Md.
      • Gençlik ve Spor İl Md.
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Muğla Orman Bölge Md.
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Milli Eğitim Md.
      • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Md.
      • Tarım ve Orman Md.
      • Sağlık Müdürlüğü
      • Defterdarlık
      • DSİ 213. Şube Md.
      • Karayolları 26. Şube Şefliği
      • İl Müftülüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Vergi Dairesi Başkanlığı
      • PTT Başmüdürlüğü
      • Ticaret ve Sanayi Odası
      • Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
    • Kurul ve Komisyonlar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Projelerimiz
  • Hizmet Birimleri
    • Emniyet Müdürlüğü
    • Jandarma Komutanlığı
    • Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
    • Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı İl Md.
    • Sosyal Güvenlik İl Md.
    • Kültür ve Turizm Md.
    • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
    • Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Md.
    • Basın İlan Kurumu Şube Md.
    • Gençlik ve Spor İl Md.
    • Ticaret İl Müdürlüğü
    • Muğla Orman Bölge Md.
    • Meteoroloji Müdürlüğü
    • Milli Eğitim Md.
    • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Md.
    • Tarım ve Orman Md.
    • Sağlık Müdürlüğü
    • Defterdarlık
    • DSİ 213. Şube Md.
    • Karayolları 26. Şube Şefliği
    • İl Müftülüğü
    • Kadastro Müdürlüğü
    • Vergi Dairesi Başkanlığı
    • PTT Başmüdürlüğü
    • Ticaret ve Sanayi Odası
    • Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
  • Kurul ve Komisyonlar

Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü

Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürü V.
Musa Kazım AÇIKBAŞ
 
 
Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğümüzün Görevleri:
 
1) Vatandaşın ve okul dışı gençlerin fizik, moral güç ve yeteneklerini sağlayan beden eğitimi, oyun, cimnastik ve spor faaliyetlerini sevk ve idare etmek; gençliğin boş zamanının değerlendirilmesine ilişkin hizmetleri yürütmek, bilgi ve beceri kursları düzenlemek, gençlerin kötü alışkanlıklardan korunması için gerekli tedbirleri almak,
2) Milli Eğitim Bakanlığına bağlı bütün öğretim kurumlarının; yurt içi ve yurt dışı spor faaliyetlerini programlamak, beden eğitimi ve spor faaliyetlerinin esaslarını tespit etmek, yürütmek, bu faaliyetlere ait araç, gereç ve benzeri ihtiyaçları sağlamak,
3) Okul dışı izcilik ve spor faaliyetleri ile gençlik faaliyetlerini programlamak, düzenlemek, yönetmek ve gelişmesini sağlamak; spor idarecisi, antrenör, monitör, spor elemanları ve hakemleri yetiştirmek, eğitmek, sayılarını artırmak, eğitim merkezleri kurmak,
4) Sporcu ve Spor kulüpleri ile gençlik derneklerinin tescil, vize, aktarma işlemlerini yapmak,
5) Spor federasyonlarının kurulması ve spor dallarını belirlemek için gerekli usul ve esasları tayin ve tespit etmek,
6) Beden eğitimi, gençlik ve spor faaliyetleri için gerekli olan gençlik merkezleri, ve kampları ile; saha, tesis ve malzemeleri yapmak, yaptırmak, işletmek ve bu tesisleri vatandaşın istifadesine sunmak,
7) Spor müsabakalarında milletlerarası kuralların ve her türlü talimatın uygulanmasını sağlamak,
8) Futbol ve diğer spor müsabakaları üzerine sabit ihtimalli ve müşterek bahisler ile şans oyunlarını düzenlemek, düzenletmek ve yönetmek,
9) Beden eğitimi ve spor alanında teknik bilgi ve spora ilgiyi artıracak yayınlar yapmak, faaliyetlerde bulunmak,
10) Gençliğin boş zamanlarının değerlendirilmesi hususunda diğer kuruluşlarla işbirliği yapmak,
11) Milletlerarası spor temas ve münasebetlerinde resmi merci görevi yapmak,
12) Bu Kanuna göre tescili yapılmış bulunan spor kulüp ve kuruluşları ile spor amacını taşıyan teşekkül, sporcu ve spor elemanlarını denetlemek,
13) Başarılı sporculara ve çalıştırıcılarına ayni ve nakdi yardım yapmak ve yapılmasını sağlamak, ödüllendirmek,
14) Engelli bireylerin spor yapabilmelerini sağlamak ve yaygınlaştırmak üzere; spor tesislerinin engellilerin kullanımına da uygun olmasını sağlamak, spor eğitim programları ve destekleyici teknolojiler geliştirmek, gerekli malzemeyi sağlamak, konu ile ilgili bilgilendirme ve bilinçlendirme çalışmaları ile yayınlar yapmak, spor adamları yetiştirmek, engelli bireylerin spor yapabilmesi konusunda ilgili diğer kuruluşlarla işbirliği yapmak,
15) İlgili mevzuat ve Bakanlıkça, verilen benzeri görevleri yapmak.

Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü İl Spor Merkezleri Bünyesinde Açılan Aktif Spor Faaliyetleri: 
1- Atletizm
2- Basketbol
3- Hokey
4- Cimnastik
5- Yüzme
6- Taekwondo
7- Judo
8- Okçuluk
9- Halter
10- Masa Tenisi
11- Güreş
12- Tenis
13- Voleybol
14- Bisiklet
15- Boks
16- Futbol
17- Hentbol
18- Karate
19- Eskrim
20- Kano
21- Badminton

Kredi ve Yurtlar Müdürlüğümüzün Görevleri:
1) Birimlerin ortak nitelikteki yönetim görevlerini yerine getirmek, 
2) Birimleri ve bağlı yurt müdürlükleri ile Genel Müdürlük merkez teşkilatı arasında iş ilişkisi ve koordinasyonu sağlayıcı tedbirleri almak ve uygulatmak, 
3) Yurtlarda huzurun, can ve mal güvenliğinin sağlanması için gerekli tedbirleri almak, 
4) Yurtların idaresi ve işletmesi ile ilgili mevzuatların bağlı yurt müdürlüklerine iletilmesi ve takibinin yapılmasını sağlamak, 
5) Yurtlardaki küçük işletmelerle ilgili çalışmaları Genel Müdürlükçe tespit edilen statü ve talimatlara uygun olarak yerine getirilmesini sağlamak, 
6) Yaz aylarında hizmete açık kalacak yurt ve küçük işletmelerin, yurtlarda konuk edileceklere ilişkin işlemlerinin yerine getirilmesi için gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamak, 
7) Öğrenci izin disiplin ve beslenme, işlerine ilişkin çalışmaların mevzuat ve Genel Müdürlük emirleri doğrultusunda yerine getirilmesini sağlamak, 
8) Müdürlüğümüz ve Yurt personelinin tahakkuk, izin, sağlık ve diğer özlük işlemlerinin yerine getirilmesini sağlamak, 
9) Müdürlüğümüz ve Yurt Müdürlüklerinin personel ihtiyacını tespit ederek ihtiyaç duyulan kadroların alınması için öneride bulunmak, 
10) Mali işlerle ilgili işlemlerin zamanında ve eksiksiz olarak yerine getirilmesini sağlamak, 
11) Kamu İdarelerine ait taşınmazların kaydına ilişkin yönetmelik gereği Müdürlüğümüze ait taşınmazların kaydı ile ilgili işlemlerin yürütülmesini sağlamak, 
12) Müdürlüğümüze ait taşınmazlar ile ilgili beyanname, vergi, kira vb. iş ve işlemleri yerine getirmek, 
13) Müdürlüğümüze ait taşınırlar ile ilgili iş ve işlemleri Taşınır Mal Yönetmeliği hükümlerine göre yerine getirmek, 
14) Müdürlüğümüz ve yurtlardaki her türlü tesisin çalışır durumda bulunması için tedbir alarak, gerektiğinde ilgili mevzuat ve Genel Müdürlüğün verdiği yetki sınırları içinde bakım onarım işlerinin yapılmasını sağlamak, 
15) Sağlık, sivil savunma, koruma ve güvenlik hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak, 
16) Müdürlüğün, Kurumun stratejik planında yer alan faaliyet ve projeleri ile bütçesini, ayrıca faaliyet ve projelere ait dönemsel izleme ve değerlendirme raporlarını Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına göndermek,
17) Müdürlüğümüzün sahip olduğu taşınmazların takip edilmesini, tapu tahsis, intifa hakkı, protokoller ve tapu belgelerinin korunması için gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamak, 
18) Müdürlüğümüze ait lojmanlarının takiplerinin yapılarak ilgili birimlere bildirilmesini ayrıca, Konut Tahsis Komisyonunun sekretarya işlerinin yürütülmesini sağlamak,    
19) Kurumca yaptırılmak istenen yurt binası ve tesisler için gerekli arsanın temin edilebilmesi amacıyla ilgili yerlerle yazışmaların yapılması, temin edilen arsaların teslim alınması ve yurt yapımı için gerekli olan arsa hukuki bilgilerinin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak,  
20) Kamulaştırma işlemlerinin yürütülmesini sağlamak, 
21) Genel Müdürlük tarafından satın alınması ve kiralanması uygun görülen ve dosyası hazırlanarak Müdürlüğümüze gönderilen binaların kiralama ve satın alınması işlemlerinin yürütülmesini sağlamak. 
22) Kurumca taşınmaz satın alınması, satılması, devir, tahsis, trampa yapılması, irtifak hakkı v.b. hakların tesis edilmesi, on beş yıla kadar taşınmaz kiralanması, kiraya verilmesi, binaların yurt binası, tesis, kreş vb. hizmet ve sosyal amaçlara tahsis edilmesi ve kamulaştırma iş ve işlemlerinin ilgili mevzuat, Yönetim Kurulu ve Genel Müdürlük kararları doğrultusunda gerçekleştirilmesini ve protokol taslağı/kira sözleşmesi taslağı vb. işlemlerin yürütülmesini sağlamak, 
23) Yürürlükteki mevzuatlara göre verilecek yetki dahilinde ki iş ve işlemleri yerine getirmek, 
24) Genel Müdürlük talimatına göre, Kurum hizmet binaları, öğrenci yurtları, sosyal tesislerin inşaatlarını yapmak veya yaptırmak, 
25) Genel Müdürlük talimatına göre Kurum hizmet binaları, öğrenci yurtları, sosyal tesislerin inşaatlarını güçlendirme ve onarımlarını yapmak veya yaptırmak, 
26) Genel Müdürlük talimatına göre Kurum binalarının etüt – proje, maliyet hesapları, inşaat yapı denetim hizmetlerini yapmak veya yaptırmak, 
27) Müdürlüğümüze bağlı yurtlarda eğitsel, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesini sağlamak, takibini ve denetimini yapmak,  
28) Müdürlüğümüze bağlı yurtlarda gerçekleştirilecek olan eğitsel, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle ilgili il eğitim komisyonunu oluşturmak, eğitim koordinatörünü görevlendirmek ve Genel Müdürlüğe bildirmek,  
29) Müdürlüğümüze bağlı yurtlarda eğitsel, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle ilgili ödenek talep etmek, yurtlara tahsis etmek ve ödeneklerin etkin ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak,  
30) Müdürlüğümüze ve bağlı yurt personelinin hizmet içi eğitimleri ile görevde yükselmelerine dair iş ve işlemlerin Genel Müdürlüğün verdiği yetki sınırları dahilinde yürütülmesini sağlamak ve önerilerde bulunmak,  
31) Müdürlüğümüze ve bağlı yurtlarda staj yapacak meslek lisesi ile fakülte/yüksekokul öğrencileriyle ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak,  
32) Genel Müdürlük Makamınca istenilen veya mevzuatça öngörülen kurul ve komisyonlara katılmak, 
33) Özel ve Gece Hizmetleri Usul ve Esasları ile Genel Müdürlük emirleri doğrultusunda yurt müdürlüklerindeki gece hizmetlerinin aksatılmadan yürütülmesi için gerekli tedbirleri almak, 
34) Yurtlarda sağlıklı bilgi alışverişinin yapılması, sorunların tartışılması, çözüm yollarının aranması amacıyla İl Müdürünün Başkanlığında ayda en az bir defa Şube Müdürleri ve Yurt Müdürlerinin katılımlarıyla toplantı düzenlenmek, 
35) Müdürlüğümüze bağlı Yurt Müdürlüklerinin ayda asgari iki defa denetlenmesini ve sonucunun Nöbet Defterine işlenmesini sağlamak, 
36) Öğrenci yurt ücretlerinin tahakkuk, tahsilat ve iadeleri ile ilgili işlemleri yerine getirmek, muhasebeleştirilmesini sağlamak, bu hususla ilgili icra takip iş ve işlemlerini 659 sayılı KHK’nın 6/3 maddesi gereğince Kurumu temsilen bizzat yürütmek, 
37) Uluslararası öğrenci iş ve işlemlerini takip etmek, 
38) Genel Müdürlüğümüzden verilecek benzeri nitelikteki diğer görevleri de yerine getirmek. 
 

Kamu Hizmet Standartları
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Güvenli İnternet
  • Resmi Gazate
  • İlan Portalı
  • Go Türkiye
  • Bilgi Edinme
Emirbeyazıt Mahallesi, Cumhuriyet Meydanı No:3
Tel: 0252 214 1234