Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Muğla Valiliği
Muğla Valiliği
Muğla Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Tarihçe İl Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • MUĞLA
    Tarihçe ve Genel Bilgiler Coğrafi ve Fiziki Bilgiler Demografik Bilgiler Instagramda Muğla
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Projelerimiz Hizmet Birimleri Kurul ve Komisyonlar
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Basın Açıklamaları Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
25
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. İdris AKBIYIK
      • Vali Yardımcıları
        • Mehmet ERİŞ
        • Bayramali KÖSE
        • İsmail SOYKAN
        • Ali YILMAZ
        • Halil Serdar CEVHEROĞLU
        • Murat SARI
        • Murat KAHRAMAN
      • Kaymakamlar
        • Mustafa ÇİT
        • Mesut YAKUTA
        • Murat ATICI
        • İsmail Hakkı ERTAŞ
        • Ali ARGAMA
        • Mustafa MASLAK
        • Nurullah KAYA
        • Mehmet ERİŞ
        • Mustafa Ünver BÖKE
        • Kenan AKTAŞ
        • Yıldız BÜYÜKER
        • Mehmet Rıdvan DOĞAN
        • Mustafa Emre KILIÇ
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı işleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Enerji Yönetim Birimi
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
        • Yatırım İzleme Müdürlüğü
        • İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
        • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
        • Strateji ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • Doğal Kaynaklar, Ruhsat ve Kültür Varlıkları Md.
        • Rehberlik ve Denetim Müdürlüğü
        • Hukuk İşleri Müdürlüğü
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • MUĞLA
    • Tarihçe ve Genel Bilgiler
    • Coğrafi ve Fiziki Bilgiler
    • Demografik Bilgiler
    • Instagramda Muğla
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Projelerimiz
    • Hizmet Birimleri
      • Emniyet Müdürlüğü
      • Jandarma Komutanlığı
      • Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
      • Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı İl Md.
      • Sosyal Güvenlik İl Md.
      • Kültür ve Turizm Md.
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Md.
      • Basın İlan Kurumu Şube Md.
      • Gençlik ve Spor İl Md.
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Muğla Orman Bölge Md.
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Milli Eğitim Md.
      • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Md.
      • Tarım ve Orman Md.
      • Sağlık Müdürlüğü
      • Defterdarlık
      • DSİ 213. Şube Md.
      • Karayolları 26. Şube Şefliği
      • İl Müftülüğü
      • Kadastro Müdürlüğü
      • Vergi Dairesi Başkanlığı
      • PTT Başmüdürlüğü
      • Ticaret ve Sanayi Odası
      • Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
    • Kurul ve Komisyonlar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIĞI

  • BAŞKANLIĞIMIZ
    • Yöneticilerimiz
    • Kurumsal
      • Hakkımızda
      • Görev ve Yetkiler
      • Etik Komisyonu
      • Kamu Hizmet Standartları
      • Dosyalar
    • Birimlerimiz
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • Doğal Kaynaklar, Ruhsat ve Kültür Varlıkları Müd.
      • Hukuk İşleri Müdürlüğü
      • İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
      • Rehberlik ve Denetim Müdürlüğü
      • Strateji ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme Müdürlüğü
    • Projelerimiz
    • Teşkilat Şeması
  • MEVZUAT
    • Kanunlar
    • Yönetmelikler
    • Yönergeler
  • GÜNDEM
    • Duyurular
    • İhale İlanları
    • Haberler
  • İLETİŞİM

112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

                                                                       
                                                                                                   
                   
                                                                                                                                                       Kamil KARAKAYA
                      
                                                                                                                                             112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü
 
 
Özgeçmişi:
 
Eskişehir doğumludur. Askerlik görevini Kayseri ilinde ifa etmiştir. 1993 yılından bu yana, Batman, Eskişehir ve Muğla illerinde çeşitli kurumlarda teknik eleman ve idareci olarak görev yapmış olup, 09.04.2015 tarihinde Strateji ve Koordinasyon Müdürü iken , 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü olarak atanmıştır. Çeşitli hizmet içi eğitimlere eğitici ve kursiyer olarak katılım sağlamıştır.
2009 Yılında Maaş ödülü ile 2016 yılında Başarı Belgesi ile ödüllendirilmiştir.
Evli ve 2 çocuk babasıdır.
 
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün Görevleri

 
Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Görev, Yetki ve Sorumlulukları İle Çalışma Usul ve Esaslarına Dair Yönetmeliğin 10. Maddesi Gereği;
 
- 112 Acil Çağrı Merkezinin iş ve işlemlerini 3152 sayılı Kanunun 28 inci maddesinin dördüncü fıkrasında belirtilen yönetmelik hükümleri çerçevesinde yürütmek,
 
- Başkanın verdiği diğer görevleri yapmak.
 
İlimiz 112 Acil Çağrı Merkezi kapsamında ;
 
-  112 Acil Çağrı Merkezileri  22 ilimizde (Ankara, Kırıkkale, Düzce, Denizli, Hatay, Kahramanmaraş, Kocaeli, Kütahya Manisa, Muğla, Sivas, Niğde, Yalova,  Burdur, Afyonkarahisar, Isparta, Konya, Karaman, Aksaray, Sivas, Mersin, Antalya) hizmet vermektedir
 
-  Aselsan Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş. tarafından çağrı merkezimiz alt yapısı, 15.04.2015 tarihinde tamamlanmıştır;
 
-  İşin kapsamı Acil Çağrı Merkezinde kullanılacak yazılımlar ve elektronik altyapılar, yangın söndürme sistemleri, çağrı merkezinin çağrı ve görüntülü birimleri ile güvenliğe ilişkin çalışmalar olup, tüm bu işlemler   Aselsan Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş tarafından yerine getirilmiştir;
 
-  Acil Çağrı Merkezi tarafından kullanılan yazılım ve donanımların bakım hizmetleri yine Aselsan Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş tarafından yerine getirilecektir. Ayrıca AÇM'de  2  Mühendis (Elektrik-Elektronik ve Bilgisayar), 1 Tekniker ve 5 Teknisyen İçişleri Bakanlığı tarafından KPSS ile atanmış olup, merkezin sistemlerinin sağlıklı bir şekilde çalışması ve anında müdahale edebilmek için bu personel 24 saat vardiyalı olarak görev yapmaktadır;
 
-  Acil Çağrı Merkezine çağrı alıcı olarak 25 adet (4 Adet Geçici Görevli, 2 Adet 4C. 19 Adet VHKİ)    kadrosunda personel İçişleri Bakanlığı tarafından KPSS ile atanmıştır. Bu personelimizin eğitimleri, Bakanlığımız ve  idaremizce verilmektedir.
 
-  Acil Çağrı Merkezinin daha iyi hizmet sunumu adına merkezde hizmet veren kamu kurumları ile toplantılar yapılmakta ve ilgili birimlerin yönetici personeli tarafından tespit edilen hususlar ve talepler İçişleri Bakanlığımıza iletilmektedir.
 
-  Acil Çağrı Merkezinde hizmet veren kurumlar " Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Alay Komutanlığı, Sahil Güvenlik Grup Komutanlığı,  İl Sağlık Müdürlüğü, Orman Bölge Müdürlüğü, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü" dür.
 
-  Söz konusu kurumlara ait çağrı birimleri,  Acil Çağrı Merkezi bünyesine alınmıştır.
 
-  Muğla ilinde yaşayan vatandaşlarımızın ve konuklarımızın,  acil durumlarda kurumlara ait mevcut çağrı birimlerini (112, 122, 177, 110, 156, 158) aramaları halinde de AÇM tarafından çağrılar alınmaktadır. Kavaklıdere ve Ula ilçemiz 24.05.2016 gününden itibaren "155" veya "112" üzerinden emniyet hizmetlerine ulaşacaktır. 
 
-  İlimizde acil çağrı numaralarının ve birimlerinin tek merkezde toplanması amacıyla kurulan AÇM 10 Kasım 2015 ve 11 Şubat 2016 tarihleri arasında kurumların çağrı birimlerini bünyesine alarak faaliyete geçmiştir.
-  Muğla il genelinde acil çağrı birimlerine yapılan gereksiz aramalar % 93 gibi bir orandan % 60 civarına inmişdir. Gereksiz çağrıların azalması demek, vatandaşımızın ihtiyaç duyduğu yardımı daha hızlı ve kaliteli alması demektir.
-  Acil Çağrı Merkezine 01 Ocak-31 Mart 2016 tarihleri arasında 251.383 adet çağrı gelmiştir. Bu çağrıların 47.599 Adeti Sağlık, 9767 adeti Jandarma, 3855 adeti itfaiye, 3092 adeti orman ve milli park, 1142 adeti Sahil Güvenlik, 688 adeti Emniyet, 76 adeti AFAD kurumlarına yönlendirilmiştir. 194 adeti danışma amaçlı arama ile birlikte toplam 66.413 çağrıya yanıt verilmiştir. Mart ayı sonu itibarı ile ortalama 3500 adet acil yardım araması yapılmıştır.
-  Acil Yardım taleplerinin 08.00 - 01.00 saatleri arasında yoğun olduğu, saat aralığı olarak 10.00 -11.00 ile 14.00 - 21.00 saatleri arasında diğer saatlere göre bir yoğunluk olduğu gözlemlenmiştir.
- Özellikle hemşehrilerimizin son dönemde, birden fazla kurumun müdahalesi gereken vakalara kurumların aynı anda müdahalesini gördüklerini ve memnuniyetlerini dile getirmeleri, yapılan çalışmaların amacına ulaşmakta olduğunun bariz bir göstergesidir.
-  Yaklaşan yaz dönemi ve turizm hareketliliği dikkate alınarak gerekli çalışma ve tedbirler tarafımızca alınmakta olup, vatandaşlarımızın gereksiz aramalardan kaçınmaları, özellikle cep telefonlarında tuş kilidi kullanmaları, sabit telefonlarında hat kontrollerini yapmaları, her hangi bir vaka için 112 AÇM’yi aradıklarında ilgili tüm kurumların vakalardan haberdar olduğunu bilerek, her kurumu tek tek aramalarına gerek yoktur.
 
-  Acil Çağrı Merkezini gereksiz meşgul etmemek için çocuklara eski telefonların verilmemesi, sim kartsız da olarak 112'yi aramanın mümkün olduğunu bilmesi ve AÇM'yi gereksiz arayanlara adli ve idari işlemler yapıldığını unutmayınız.
 
-  AÇM sisteminde numaranın gizlenmesi mümkün olmadığı gibi, adres ve konum bilgileriniz alınmakta, tüm görüşmeler saklanmaktadır.
 
-  Herhangi bir vaka nedeniyle 112'yi  aradığınızda tüm birimlerin haberdar olacağını unutmayınız. 
 
                                                                                       
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Güvenli İnternet
  • Resmi Gazate
  • İlan Portalı
  • Go Türkiye
  • Bilgi Edinme
Emirbeyazıt Mahallesi, Cumhuriyet Meydanı No:3
Tel: 0252 214 1234
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız